2014-03-13

Zázraky se dějí

Nevyhrávám. Je tedy pravda, že po předchozích nic moc zkušenostech většinou ani nesoutěžím, zkouším jedině tombolu na plesech, protože kupování losů beru jako součást akce. Většinou nevyhraju nic, pouze v případě, že jsou výherní všechny lístky, vyhraju nějakou naprostou hloupost.

Když ale Míša na svém blogu Kiss a Bee vyhlásila, že bude rozdávat své výrobky, neodolala jsem, protože jsem moc a moc chtěla vyzkoušet odličovací balzám, ale nechtělo se mi s ním patlat (spoustu jiných věcí zkouším, ale do tohohle se mi opravdu nechtělo).

A byla jsem moc překvapená, když to vyšlo.

Na fotce chybí SOS kelímek

Výrobky už doma chvilku mám (je vidět, že krému už ubylo), zatím ale nemám žádné závěrečné hodnocení. Dokonce jsem se začala po delší době zase malovat, abych mohla vyzkoušet balzám, co jsem po něm tak moc toužila - zatím ale jenom jednou, a tak můžu jenom říct, že odličuje a že se příště musím za každou cenu vyhnout obočí, z něj totiž balzám nebylo možné dostat (a vypadalo to velmi komicky).

No comments:

Post a Comment