2014-06-20

Sedí dobře, jen jak to zapnout? Triola

Stěžovacích textů bylo dost, zkusím pro změnu něco, co mi udělalo radost - Triola. Docela dlouho jsem měla jméno téhle značky spojené s podprsenkami velikosti "padák", snad by mě ani nenapadlo, že umí i něco menšího.
Umí a jde jim to. Výběr tedy rozhodně není takový, jaký bych si představovala, ale pořád větší než u mnoha jiných firem. Začala jsem s Triolou před pár lety u velikosti 70C, což není ideál, ale moje nejčastější náhrada požadované velikosti 65D. Než obvod nošením trochu povolí, funguje i 70C. Mimoto se prostě jedná o velikost, kdy podprsenka nemusí nic moc podpírat a nejsou na ni kladeny žádné supernároky.
Moje nároky na podprsenku jsou vůbec asi trochu "nemoderní", protože i když mám malá prsa, nechci nosit push-upku s obřími vycpávkami, nechci předstírat, že mám, čím mě příroda neobdařila, ani nevím, proč bych to měla dělat.
Proto mám v oblibě pouze mírně vyztužené podprsenky s kosticemi, které prsa podepřou, decentně tvarují, ale nevyrábí mi na hrudníku cizí útvary. Přesně tohle oblíbené podprsenky Triola splňují.
Teď zrovna jsem nadšená z podprsenky řady Like You, a to nejen proto, že jsem ji koupila ve slevě. Podprsenka má totiž variantu, při které lze sepnout ramínka do kříže. Prádlo tak drží a nehne se, ani ramínka, se kterými mám jinak vždycky potíž. Má to celé jenom jednu vadu - zatím jsem nevymyslela, jak tuhle podprsenku obléknout a křížení vzadu zapnout (se zapnutým křížením ji nelze dost dobře obléknout), aniž by mi u toho musela pomáhat další osoba. I tak ale uvažuji, že bych podobnou úpravu potřebovala pro většinu podprsenek, konečně by mi přestala padat ramínka.

No comments:

Post a Comment